Startsida

söndag 4 september 2011

Länge sen sist...

Nu märks det att det var ett tag sen jag blogga sist. Inte så att det inte hänt nått utan snarare tvärtom.. jag har knappt hunnit med. Jag fick ÄNTLIGEN köpt min Ovelockmaskin... och efter många turer tillbaka med maskinen så är den nu rena guldkornet här hemma. Det har blivit en hel del sytt och bilder kommer längre ner Jobbar ganska mycket nu oxå men försöker hinna med att sy emellan. JAg får ju inte glömma bort mina 3 prinsessor och min man här hemma heller! Idag är det 23 dagar till resan till Barcelona. Kommer sakna min lilla familj men det är ju bara knappt en vecka. I Barcelona ska det shoppas tyger för vad jag har fått höra ska det ligga en alldeles speciell liten (eller ganska så stor) tygaffär där... mitt i stan =)) Nu lite bilder sen hörs vi igen... snart! Jag lovar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar